است خطر ابتلا به برخی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه برای سلول های بنیادی درمان وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است خطر ابتلا به برخی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه برای سلول های بنیادی درمان وجود دارد

سلول های بنیادی درمان شده است به عنوان یک روش برای درمان بیماری های مختلف، از جمله بیماری های مزمن کلیه و نارسایی کلیه را توسعه داده است. با این حال، ساقه درمان سلول در بسیاری از بیمارستان ها هنوز به بلوغ استفاده نمی شود، بنابراین ممکن است برخی از خطرات ناشی از این درمان برای درمان نارسایی کلیه وجود دارد.

چگونه بنیادی سلول درمانی نارسایی کلیه درمان؟

تا به حال، تنها در صورتی که کلیه بیمار است که توسط یک کلیه سالم جایگزین، بیماران ممکن است شانس بهبودی کامل داشته باشد، اما هنوز هم نیاز به مصرف داروهای ضد رد برای بقیه عمر خود را. سلول های بنیادی درمان درمان است که در کلیه تعمیر سلول های آسیب دیده ترین تمرکز، به منظور بهبود سطح عملکرد کلیوی بیماران بدیهی است.

هنگامی که سلول های بنیادی هستند تزریق یا پیوند به بدن، این سلول ها می توانند در مناطقی که کلیه واقع در جهت گیری از سایتوکاین ها که توسط کلیه های آسیب دیده منتشر شد اختلال پیدا کنید. سپس سلول ها به سلول های خاص کلیه های بنیادی تمایز، و این سلول های جدید جایگزین سلول های آسیب دیده کلیه به کار می کنند.

خطرات و عوارض جانبی درمان با سلول های بنیادی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه

اگر چه سلول های بنیادی درمان ندارد سمیت و رد واکنش، هنوز برخی از عوارض جانبی یا خطرات. به عنوان مثال، ممکن است در معرض خطر بدتر شدن شرایط بیماری از بیماران وجود دارد، که آیا سلول های بنیادی از کنترل رشد و یا متفاوت نه به عنوان انتظار می رود. خطر دیگر این سلول های بنیادی گوسفند یا حیوانات دیگر است که برای درمان بیماران انسان استفاده می شود. بسیاری از این خطرات ناشی از بی مسئولیتی از کلینیک سلول های بنیادی.

چگونه برای افزایش میزان موفقیت سلول های بنیادی درمان؟

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم مهم این است که انتخاب کنید یک کلینیک متخصص یا بیمارستان را به این درمان به عنوان حرفه ای پزشکی می تواند بهترین نوع و تعداد سلول های مورد استفاده برای بیماران خود را تعیین می کند. سپس، بیمار می تواند اثرات درمانی این روش درمانی به تمام آنها می توانند به دست آورند.

برای استفاده از این درمان برای درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به کمک پزشکان از طریق اینجا با ترک یک پیام شوید و یا از طریق ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com به دنبال.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، سلول درمانی ساقه ,
:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: